Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

zaterdag 12 mei 2007

Inleiding

Naast Evy-land (alleen voor ingewijden) ook een officiële Evy-blog die iedereen kan en mag lezen. Het gaat wss saai worden want ik zit nu in examens en er komt enkel gezeur op van 'al zoveel pagina's Klassieke Oudheid gedaan' (I whish). Of 'jeeej, nog twee kunst-prentjes geleerd!, nog 367 te gaan' of zo dingen.

Het enige interessante dat ik nu te vertellen heb is dat ik terug moet naar Klassieke Oudheid want dat ik vanavond wil klaar zijn met Griekenland en dat redelijk ambitieus is.

In ieder geval, welkom, en veel plezier!

Evy at 02:58

4comments

4 Comments

at 12 mei 2007 om 07:13 Blogger Sander Van der Maelen said...

Jiha, je 3de blog al! Hopelijk wordt deze succesvoller dan degene waar je een jaar geleden maar één post hebt opgezet en die nogal "jeej dit is m'n eerste keer op het internet"-achtig overkomt :D De volgende keer dat ik met je naar een film kijk en er een recensie over schrijf, vermeld ik je zeker. Beloofd! x

 
at 12 mei 2007 om 07:59 Blogger Evy said...

Hoe weet jij van die blog :blink: en wat is de derde dan?

 
at 12 mei 2007 om 10:10 Blogger Sander Van der Maelen said...

Je kan bij je blogger-profiel zien welke blogs je hebt. Er staan er 2, en je hebt Evy-land al vermeld ("enkel voor de insiders" meen ik ergens gelezen te hebben) => 3 blogs.

 
at 12 mei 2007 om 10:20 Blogger Evy said...

Goed werk Sander Sherlock!

 

Een reactie posten