Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

zaterdag 12 mei 2007

Thee en Pluizebolletjes

Wat zijn ze lief, wat zijn ze schattig! De vier kleine bolletjes van Amelia! Dr zitten er nu twee op mijn schoot (te janken want dat willen ze helemaal niet) en wat zijn ze lief! Het zijn echt de mooiste poesjes die je ooit in je leven gezien hebt en de mooiste, Durex (ik niet verzonnen maar mn zus) blijft bij ons. Al mag ie dan wel de mooiste zijn, het is zeker niet de braafste want hij jankt dus voor acht kleine katjes hè. Maar goed, ondertussen zijn ze wel schattig op mijn schoot aan het slapen, om op te eten gewoonweg.

Het liefste is hoe dom ze zijn! Ze maken van die gekke sprongetjes, vechten tegen de lucht maar weten halverwege niet meer wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn en gaan dan maar aan hun pootje lekken om zichzelf toch maar een houding te geven.

Maar goed, onderwerp twee: Thee! Ik ben naar de Okay gerolschaatst deze morgen en ik heb gekocht:

-kamile (smaakt naar niks eignelijk)
-munt
-Alpes (Goddelijk!)
-citroen (aanvaardbaar)
-rozenbottel
-framboos met rozenbottel (Zóooooo lekker!)

Want nou ja, de thee was nodig want we hadden geen thee meer, tenminste, geen builtjesthee. Dat andere spul is meestal niet zo lekker, je zit de helft van de tijd te prutsen èn het is altijd veel te straf omdat Evy en maten niet samengaan.
Maar goed, builtjesthee dus! Samen met de halve doos Yellow Label die we nog hadden ZEVEN (!) verschillende smaken! Als ik niet goed ga kunnen studeren. (Ik studeer namelijk niet, ik zuip thee en ondertussen neem ik een beetje leerstof op).

Over het studeren, het Klassieke Oudheid plan is mislukt, ik ben oversgestapt naar een amibieus-België plan wat inhoud dat ik vanavond nog vier hoofdstukken moet leren.
Best gek, in het begin van het jaar leek België me tien keer niks maar eigenlijk moet ik bekennen dat het nu mijn favo vak van het tweede semester is geworden. Al geloof ik wel dat een grote oorzaak daarbij de fantastische cursus is.

Evy at 09:41

4comments

4 Comments

at 12 mei 2007 om 10:53 Anonymous Anoniem said...

kuch kuch.. fantastische cursus van België?
Ik zal maar doen alsof ik dat niet heb gelezen en hopen dat je dat ironisch bedoelde...
Voor de rest leuk dat alles goed gaat daar :-)
liefs, Eline

 
at 12 mei 2007 om 11:57 Blogger Prince Igor said...

en niets over de fantastische lay out die ik u heb gegeven ?

 
at 13 mei 2007 om 02:33 Blogger Evy said...

Ewel, bij de vorige comment! Maar ik zal het nog eens in het groot posten hoor!

 
at 13 mei 2007 om 06:46 Anonymous Anoniem said...

KO: gienen paniek. Zorg sowieso dat je de grote namen en lijnen kent en plak daar wat details aan. Dan lukt dat wel. Zeg dat Jeroen het gezegd heeft!

En tss, ik dacht je vegetariër was... Poesjes opeten...

 

Een reactie posten