Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

zaterdag 12 mei 2007

verkiezingen

Ik heb de stemtest gedaan, in opdracht van Sander. Wss omdat hij hoopte dat ik minder dicht bij spa zou zitten dan bij groen! wel, bijna... Ik zit met 74 procent op Groen! en met 74 op Spa. En jammer maar ik ga toch voor Groen! stemmen.

Verder:

VLD: 5O%
Spirit: 69%
CD&V: 54%
Lijst Dedecker: 42%
NVA: 44%
Vlaams Belang: 35%

Op economisch vlak kom ik met VB blijkbaar goed overeen (92%) dus daar zit miss dat 'ze hebben toch wel goede ideeën' van mijn leerkracht economie tijdje terug. Maar verder is het enige waar we erover eens zijn de gratis condooms (ik heb het nog niet nodig, maar als ik het nodig heb: ik ben arm!)

Iedereen mag zeggen wat hij wil, ook als dat discriminerend is
Uw mening:Helemaal niet mee eens
Mening van Vlaams Belang:Helemaal mee eens


Nou ja soit, het wordt Groen!

wie ook de test eens wil doen: http://www.standaard.be/Info.aspx?topic=verkiezingen.kieskompas

Evy at 10:36

6comments

6 Comments

at 12 mei 2007 om 11:58 Blogger Prince Igor said...

hm, goed zo evy, u blog is leuk en mooi

 
at 12 mei 2007 om 11:59 Blogger Evy said...

Mja mooi, gij hebt den lay-out gedaan ...

 
at 12 mei 2007 om 12:14 Blogger Sander Van der Maelen said...

Denk aan mijn woorden van gisteren als je gaat stemmen Evy!

 
at 13 mei 2007 om 06:43 Anonymous Anoniem said...

Integendeel, sossen zijn niet te vertrouwen!:-) Luister niet! Volg wat je denkt!

Ik zat ergens in een niemandsland, het dichtst bij Groen!, maar ook in de liberale richting. Mijn afkeur voor partijpolitiek komt aldus tot uiting.

 
at 13 mei 2007 om 12:05 Blogger Sofie said...

Ik heb me ook een weg tot Evyland gevonden! (hoop ik stiekem...)

Ik kom het dichts uit bij s.pa. Wat een confrontatie. =( Ik ga toch niet voor ze stemmen, nah. Rood is geen mooi kleur!

 
at 13 mei 2007 om 12:34 Anonymous Anoniem said...

Tihii, de lay-out is heel mooi! Complimenten!

Verder, misschien moet ik die test ook maar es doen, want het begint wel dichtbij te komen ... en ik weet absoluut niet wat ik moet stemmen.
Maar ik heb het wel voor Leterme. Maar ik zal eerst es moeten nakijken wat de programmapunten van cd&v zijn, want wie weet waar stem ik voor. ;-)

Leuke stukjes, Evy! Je schrijft goed. ^^
x Oedie

 

Een reactie posten