Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

maandag 14 mei 2007

Astrology Astro Slam

Charm in the wrong hands can be a deadly thing, but you wouldn't know much about that. What you think of as charm is usually perceived as ridiculous buffoonery.

After weeks of walking around in a gray haze, you finally pull yourself out of your nebulous funk and start enjoying life again again. Another funk will descend this evening.

A calculated but clumsy seduction move falls flat and leaves you kicking yourself for the next three years. Lighten up. Making unwanted advances is part of being human.

What started out as a simple game has turned into a cross between your worst nightmare and a really bad play. Either turn in your game pieces or start selling tickets.

If you're not careful, you're going to get caught up in an argument that has absolutely nothing to do with you. You might think about getting over your love of melodrama at any cost.

Ik weet niet waarom ik deze eigenlijk nog lees. Misschien omdat ze mijn ego dagelijks weer helemaal naar beneden halen? Om me te laten nadenken over mijn gedrag? Of omdat ze zo verschrikkelijk grappig en pijnlijk eerlijk zijn?

Soit, het gaat hier om de horoscoop dingetjes van Astrology-weet ik veel. Ik krijg iedere dag deze 'Astro Slam', een 'daily horoscope', een 'romantic horoscope' en een paar speciale aanbiedingen in mijn mailbox. De dagen dat ik ze allemaal wanhopig aanklikte op zoek naar hints om een beetje structuur in mn (liefdes)leven te gooien zijn al lang voorbij en ze gaan dan ook linea recta en ongeopend de daarvoor bestemde 'Astrology' map in. Wat mij dagelijks, net als met het verplaatsen van de 'Oxford daily biographie' in de biografie map en de gigantische hoeveelheden NRC-nieuwsbrieven, veel te veel tijd kost. Ik had mij nochtans netjes voorgenomen (in de examens natuurlijk, dè periode om je allerlei onrealistische dingen te gaan voornemen waar je je, als je eenmaal teruggevallen bent naar een periode van normale luiheid, toch niet aan gaat houden.) om dus iedere dag die biografie te lezen en dus héél slim te worden, net als het dagelijks doornemen van de actualiteit om toch eens een betere plaats te veroveren in de eerstvolgende kwis (Derdelaatst bij Animo vorige week). Maar nou ja.
Het enige wat ik dus nog lees van alle informatie, zinnig of niet, die dagelijks mijn mailbox binnenstroomt is dus de Astro Slam en keer op keer word ik weer zwaar teleurgesteld met een slechte horoscoop, al blijkt dat gelukkig nogal mee te vallen. De bovenste is voor morgen trouwens, ik zal laten weten of het klopt. Het klinkt in ieder geval erg Evy en dat baart me zorgen.

Evy at 07:16

2comments

2 Comments

at 19 mei 2007 om 01:13 Anonymous Anoniem said...

Het is dan ook maar een horoscoop.. ;)

Ik lees enkel die in de Metro maar daar zit zo'n vast patroon van slagzinnetjes in als je die bv. een maand lang leest :p

 
at 19 mei 2007 om 08:48 Blogger Prince Igor said...

update !

 

Een reactie posten