Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

woensdag 4 juli 2007

Polen baby

Polen! Evy is terug! En het was leuheuk! Oké kort verslag:

Dag één:

Véél te vroeg alweer, zes uur. Maar goed, Evy sleurt zich uit haar bed om vijf uur en komt, wonder boven wonder, als eerste (op leider Tom na natuurlijk) aan op de Blandijn om daar kennis te maken met haar charmante mede-reizigers: Veerle, Kobe, Lindsey, Sander, Lalita, Jeroen, Matthias, Mathy, Peter en leider Tom. Verder natuurlijk ook nog Jacques en zijn zoons Dimtri en Marnix en diens laatste vrouw (of vriendin, niet gevraagd eigenlijk) Erika.

Goed goed, wij dus in de busjes, twee om precies te zijn. Ik had de eer om op de achterbank te belanden bij Lalita en Jeroen. Daar hebben we wat lol gehad met de orgasme-problemen van de Vlaamse vrouw, Uno en 'woordslang'. Bij dat laatste hebben we, over de hele vakantie door, meisjes en jongensnamen, fauna en flora, literatuur, muziek, personen uit de Nieuwe Tijd, kunstwerken, etc. Een mens moet iets doen in de auto nietwaar.

Tegen de avond kwamen we dan aan in ons eerste halteplaats waar we twee nachten zouden blijven. s'Avonds héél lekker gegeten in een of ander rustiek achtig ding waar er oa. koren aan de muur hing. Het eten was in ieder geval heel lekker.

Dag twee begon veel te vroeg, rond vijf uur namelijk. De gordijnen waren niet van bepaald goede kwaliteit en de zon komt blijkbaar wel erreg vroeg op in Polen. Lalita en ik waren er dus nogal vroeg uit.

Nou ja, wat we die dag gedaan hebben, ik weet het eigenlijk niet zo goed meer. Ik herinner mij een enorme regenbui en een interessant houten Kerkje afkomstig uit ik geloof Noorwegen met mooi houtsnijwerk en een rondgang die bedoeld was voor isolatie maar waar Tom misbruik van maakte om onschuldige meisjes (lees, Evy) te laten schrikken.

Verder op het programma stond normaalgezien nog het beklimmen van een berg maar gezien het slechte weer werd dat van het programma geschrapt. Om drie uur kregen we dan (voor sommige mensen EINDELIJK) een uitgebreid middagmaal.

Dag drie begon al net zo vroeg als de vorige en amuseerden we ons op een avontuurlijk parcour met rotsen, ondanks de 'verboden de stenen te beklimmen' bordjes konden ik en Tom het toch niet laten om er een paar te beklimmen en hebben we ze daarmee goedgekeurd tot parcour van de volgende vgk-paint-ball-activiteit.

De rest komt morgen geloof ik want het is laat en Evy is moe en zenuwachtig voor haar slechte punten die ze morgen mag gaan afhalen.

Evy at 14:50

3comments

3 Comments

at 6 juli 2007 om 12:25 Blogger Linde said...

Eindelijk zijt ge terug! Was het vegetarisch eten in Polen een beetje ok? Ik wil daar ook eens naartoe, maar heb daar al zo horrorverhalen over gehoord...

 
at 6 juli 2007 om 14:20 Blogger Evy said...

Niet dat er echt veel keus was maar ik heb nergens vlees uit moeten vissen.Ze hebben meestal een mooi assortiment slaatjes en ik heb ook eens iets gehad met kaas en zo. Ik ben wel een paar kilo kwijt :p

 
at 6 juli 2007 om 14:29 Blogger Sander Van der Maelen said...

Zotjes, ik vond je al steeds magerder worden. Ik zei nog dat je te weinig at!

 

Een reactie posten