Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

zaterdag 26 mei 2007

Back to the Past (onorigineel maar het is laat)

Zucht zucht zucht!

Examens! En de toestand is rampzalig, maar dan ook RAMPZALIG! Ik wil wel even een applausje voor volgende dingen:

-Ik heb België gestudeerd en ik zit over de helft in het boek
-Ik heb wereldgeschiedenis gestudeerd
-Ik heb kunst al redelijk gestudeerd
-Ik heb de helft van middeleeuwen gestudeerd
-Ik heb Palmer samengevat

Als je eigenlijk kijkt naar de tijd dat ik al bezig ben en het gepresteerde, dat is niet vet hè mensen. Er is nog een weekje waarvan ik vier dagen heb om èn Klassieke Oudheid èn de andere helft van middeleeuwen (waar ik eigenlijk vier dagen voor heb) te studeren.

Even korte prononstiek:

Erdoor:
België en Wereldgeschiedenis

Waarschijnlijk gebuisd:
Moderne en Hedendaagse, Middeleeuwen, Kunst

Zwaar gebuisd:
Klassieke Oudheid

Bah.
Het zou wel mooi zijn moest deze keer hetzelfde fenoneem zich voordoen als de vorige examenperiode: alles waarvoor ik zei 'zeker erdoor': zwaar gebuisd (ik heb het over een vijf oa.) en alles 'waar ik nooit door ging raken': door. Nou ja, met mn lievelingsvak als uitzondering.

Nou ja wel, de reden waarom het zo slecht gaat met voornamelijk Klassieke Oudheid: het interesseert me niet. Ik heb het nooit echt hoog opgehad met de Romeinen en zo en nu ze samen met de Grieken vanuit de veel te dikke (studenten)cursus naar me liggen te grijnzen vind ik ze helemaal niet zo tof meer.

Kleine opmerking voor Eline: Back to the Future vanavond!

Evy at 12:41

10comments

10 Comments

at 26 mei 2007 om 12:53 Blogger Sander Van der Maelen said...

't Zal wel beter meevallen dan je denkt Evy, vooral niet als een kip zonder kop rondlopen en dan komt het wel in orde ;)

 
at 26 mei 2007 om 12:56 Blogger Evy said...

Wel een hele schattige kip zonder kop, laten we het daar over eens zijn.

 
at 26 mei 2007 om 12:57 Anonymous Anoniem said...

Kan svdm enkel maar bijspringen: gienen paniek.:-) Een overschot aan leerstof is iets waar zowat elke student mee geconfronteerd wordt vlak voor de examens...

 
at 26 mei 2007 om 13:05 Blogger Evy said...

Elke gebuisde student ja :p

 
at 26 mei 2007 om 13:06 Blogger Evy said...

Maar ik panikeer niet, waarom zou ik? Zo'n lange zomervakantie en zoooo weinig te doen :p

 
at 26 mei 2007 om 14:17 Anonymous Anoniem said...

Ik heb back to the future gezien, weeral eens. En iedere keer blijf ik het zooo wijs en zoo spannend vinden. De vervolgdelen zijn nóg beter! Al gezien? :-)

 
at 27 mei 2007 om 05:37 Blogger Evy said...

We hebben toch samen naar één gekeken schat? En de tweede heb ik ook gezien :D Ik heb hem opgepakt!

 
at 27 mei 2007 om 12:18 Anonymous Anoniem said...

Zou het kunnen dat Evy een ietsie pietsie heel groot stresskonijn is (het moet niet altijd een kip zonder kop zijn hé). Nu ja, je kunt maar je best doen en af en toe wat leerstof schrappen zeker. In ieder geval, veel succes!

 
at 29 mei 2007 om 01:19 Blogger Evy said...

Ik schrap NOOIT leerstof. Dat is een beetje een groot risico en ik speel liever op veilig.

 
at 6 juli 2007 om 14:54 Blogger Evy said...

Prononstiek is beter uitgedraait dan verwacht moet ik zeggen.

 

Een reactie posten