Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

woensdag 23 mei 2007

Amerikanen zijn leuke mensen

Naakte toerist schokt Duitse stad

Een Amerikaanse toerist heeft voor opschudding gezorgd toen hij maandagavond naakt rondliep in de Duitse stad Nürnberg. De man vertelde de politie dat hij dacht dat het in Duitsland toegelaten is om naakt rond te lopen."Het is de laatste tijd ongewoon warm geweest, maar zoiets kunnen we natuurlijk niet aanvaarden", zegt een woordvoerder van de Duitse politie. Veel Duitsers houden van naakt zonnebaden, maar dit konden ze toch niet tolereren. Geschokte voetgangers verwittigden de politie. De naakte toerist had zijn kleren in een zak gestopt en was volgens de politie niet onder invloed van drugs. De man moest zich onmiddellijk aankleden en kreeg een boete van 200 euro.
bron: hln.be

Gaat het hier over hetzelfde land met het gigantische blote-tepel-schandaal van een paar jaar terug? Wat is dat toch met dat land, ik heb nu nog nooit van zo'n hypocriete samenleving gehoord als de VS. Maar goed, ik ben aan het veralgemenen en voor een kritische historica-in-spe past dat natuurlijk niet. Al is het natuurlijk weerom toevallig dat het hier weer om een Amerikaan gaat. 'Ik dacht dat het in Duitsland toegelaten was om naakt te lopen' man man man. De domheid! Ik vraag me af of hij speciaal daarvoor naar Duitland was gekomen?

Foto's zijn niet beschikbaar.

Evy at 02:14

7comments

7 Comments

at 23 mei 2007 om 03:18 Anonymous Anoniem said...

"De amerikanen" bestaan gewoon niet. Amerika is geen hypocriet land, het is eerder een land van tegenstellingen.

 
at 23 mei 2007 om 04:07 Blogger Evy said...

Is dat dan niet hetzelfde?

 
at 23 mei 2007 om 05:00 Anonymous Anoniem said...

Dat is helemaal hetzelfde... die mannen spreken elkaar constant tegen en komen bijgevolg nooit tot een oplossing en dan gaan ze kijken bij de ander, hoe doet die dat? En dan kom je idd tot de luchtige conclusie dat naakt rondlopen in Duitsland, niet mag.

 
at 23 mei 2007 om 05:21 Blogger Sander Van der Maelen said...

Hmm, ik wou eigenlijk de foto's zien van die ongetwijfeld ongelofelijk sexy Amerikaanse man, maar blijkbaar zijn er geen... Snif.

 
at 23 mei 2007 om 05:55 Blogger Evy said...

Mja, ik denk dat het aantal sexy Amerikanen afneemt naargelang het obesitas persentage daar stijgt.

Zou bovenstaande anoniem zich bekend willen maken? Ik heb een lichtelijk vermoeden wie het is maar ik ben niet zeker.

 
at 23 mei 2007 om 05:58 Blogger Evy said...

Danielle! Precies zoals ik dacht :p

 
at 23 mei 2007 om 11:01 Blogger Prince Igor said...

Intelligentie kent een grons, domheid niet

 

Een reactie posten