Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

woensdag 26 maart 2008

Cup of forever

As daylight fades into eventide's embrace, I stroll along the familiar paths of youth-recounting each step of our mystical journey among these silent fields, lush with the fragrance of wild mint. Once again, I find myself explieced by the gentle kiss of the Moons silvery light as t skimmers, reflected n your eyes. These simple moments are the miracles I live for-fleeting, yet bearing the echo of eternity.You have shown me ho all yesterdays and tomorrows are mere drops i the cup of our forever. My heart beats quit litany, the sweeth warmth of smile wrapped close around me.

Kynewulf MacGowan. Ik heb het, vanzelfsprekend, van een theedoosje namelijk 'Magic Munt', een aanrader.

Ten slotte: Voor iedereen die ik er de afgelopen week nog niet enthousiast heb mee lastiggevallen: Het is zo'n vier maand (en een dag, om precies te zijn)geleden dat ik op een regenachtige zondagavond met een smoesje richting Gent trok. Kobe en ik gingen 'Blackadder kijken' uiteindelijk was ik nog geen tien minuten binnen of we waren een koppeltje. En dat zijn we nog steeds, al vier maand. Proficiat aan mezelf en op naar de vier maand en een week!

Evy at 07:09

5comments

5 Comments

at 12 april 2008 om 05:36 Blogger Herr Alexsch said...

Proficiat!

 
at 5 mei 2008 om 12:59 Blogger Sander Van der Maelen said...

Ondertussen al meer dan vijf maand. Hiep hoi!

 
at 24 juni 2008 om 02:11 Blogger Sander Van der Maelen said...

Update!

 
at 11 augustus 2008 om 01:44 Blogger Sander Van der Maelen said...

Updateeeuh!

 
at 19 augustus 2008 om 01:36 Anonymous Anoniem said...

Als lid zijnde van jouw fanclub, verlang ik héééél erg lang om een nieuwe bijdrage! ;-)

 

Een reactie posten