Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

zondag 20 mei 2007

eng

Ik ben achtervolgd geweest. Ik was aan het rolschaatsen. En je hebt zo twee straten die parallell lopen en daartussen twee straatjes die ze verbinden. Eentje is een paar huizen verder dan mijn huis (mijn straat is een van de parallelle) en de ander een eindje verder. Wel ik schaats dus altijd dat kleine stukje van mijn straat dan ga ik het verbindingsstraatje in, schaats ik de parallellestraat tot aan het andere verbindingsstukje en daar schaats ik dus in, en dan terug. Ik was op mijn weg terug van het tweede verbindingsstraatje, hij passeerde heel langzaam. Dat doen wel meer mannen (blond meisje op rolschaatsen, ze kijken altijd om met hun fiets en zo) maar hij stopte een eindje verder, ik was dus op mijn hoede want nou ja, met al die ontvoerigen en zo. Hij ging dan naar zijn moterkap gaan staan kijken en zo maar hij deed er niets aan. Ik schaatste langs en hij zei wat maar ik kon het niet verstaan en heb dus maar geglimlacht en ben doorgereden. Dan kwam ik terug op het einde van dat straatje en ik wou dus weer de paralelleweg inslaan en dan haalde hij me weer in (verassend vlug, ik bedoel, dat is een minuut of zo, dan maak je toch geen moterkap? En hij was nergens aangeweest, had er alleen maar naar staan kijken) maar hij sloeg af naar rechts en ik naar links. Maar dan was ik terug in het verbindingsstraatje op weg naar mijn huis, halverwege, en dan haalde hij me weer in. Hij ging heel traag rijden en zo en dan sloeg hij mijn straat in. Ik was echt bang dat hij ging stoppen of zo maar nou ja, dat zou niet erg zijn want in tegenstelling met dat andere straatje is het daar dus het ene huis naast het andere met oude bomma's die altijd thuis zijn en waar ik dus perfect kan oprijden en zo. Dus dan kom ik wel weg. Maar hij reed dus mijn straat in, en aan de overkant van mijn huis heb je dus weide hè. Wel daarin is er een klein veldweggetje waar de tractors en zo oprijden en waar ik vaak ga wandelen met Whisky (hond). Wel hij had zich daarop gezet en hij keek naar mij. Ik heb dan gedacht van 'oké, geen toeval meer' en ik wou naar zijn nummerplaat kijken maar die was weg. Hij had dus geen nummerplaat meer vanvoor. Achteraan had hij er wel nog een, er stond een DX op geloof ik en het was een groene, maar het was wel een Belg want er was een zwarte B, maar letters en zo waren groen. De auto was donkerblauw en redelijk oud. En nou ja, geen duur ding, een goedkoop ding.Die vent was, niet oud, echt niet. Hij had een rode T-shirt aan en was aan de mollige kant. Nou ja niet VET maar wel dik. Hij had bruin haar en ik geloof ook een baardje maar dat ben ik niet zeker en hij was ook redelijk klein. Maar hij was niet oud, echt niet. Ik zou hem 35 geven of zo, jonger dan mijn vader.Nou, hij weet dus waar ik woon. Ik ben thuisgekomen en ik heb het meteen aan mijn ouders verteld en mijn vader is even naar het straatje gaan kijken maar de auto was weg. Hij zei dat ik de volgende keer de plak moest onthouden (had ik ook al aangedacht maar het voorste ding was weg). Nou ja, of ie iets van plan is of niet, je ne sais pas. Maar dat dit niet zuiver is dat is wel duidelijk. Hij heeft zich twee keer stil gezet zonder reden om mij te zien voorbijkomen en is een rondje om voor me gereden. Je mag zeggen wat je wilt, niet normaal.En ik ben dus bang. Ik ben alleen thuis en zo want de rest is naar een feest. Alles is afgesloten, ik heb mn gsm en de hond naast me liggen en zo maar ik ben bang.

Maar goed, wat er ook gebeurd, de eerste de beste die iets met me van plan is die zal het gevoeld hebben, echt waar! Evy laat zich noch ontvoeren, noch verkrachten, noch vermoorden zonder hem op zijn minst een schop in zijn kruis gegeven te hebben.

Evy at 03:46

6comments

6 Comments

at 20 mei 2007 om 08:47 Anonymous Anoniem said...

brrrr eng verhaal. 1 ding stelt me toch gerust. Zijn auto is geen busje. Al de ontvoerde meisjes zijn weggevoerd geweest in een busje met alleen een schuifdeur zonder venster enzo, zodat niemand je ziet. En ook: uw rolschaatsen zullen altijd sneller zijn dan zijn wss wel lompe voeten ;)

 
at 20 mei 2007 om 10:39 Blogger Evy said...

Grappig: Astrology Astro Slam voor vandaag:

You aren't feeling particularly lucky today, which means you should probably can your plans to go for a refreshing jog in the mist that settles on the superhighway in the morning.

 
at 20 mei 2007 om 11:25 Blogger Prince Igor said...

ok, neem een mes evy, als ge zo thuis zij. of gewoon u nagelvijl. ge kunt hem stekken én u nagels zullen mooi zijn.
Nouja, thuis moet ge niet bang zijn evy'tje :-)

koop pepperspray voor in u handtas :-)

 
at 20 mei 2007 om 11:34 Blogger Evy said...

Ik heb een zakmes in iedere zak van mijn broek zitten momenteel.

 
at 21 mei 2007 om 11:35 Anonymous Anoniem said...

Inderdaad wel om de kriebels van te krijgen! Er lopen rare mensen rond op deze wereld..

Heet je hond Whisky? Hihi, mijn kat heet ook zo :)

 
at 23 mei 2007 om 00:03 Blogger R.becca said...

Ik heb al altijd geweten dat we een zak over uw moesten trekken telkens gebuiten komt...

Grapje, zo eng! Ik hopo dat Jonas dit niet leest of hij dwingt mij om pepperpsray te gebruiken en een zakmes en ik wil die rommel niet in mijn handtas...
Ik had hem nooit mogen vertellen dat twee 'gekleurde' mij eens de les gingen spellen..
Maar het uwe is stukken enkger, heowel ik had ook dood kunnen zijn :p

 

Een reactie posten