Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

dinsdag 22 mei 2007

ik en mijn zus

De poster van de CD&V een paar huizen verder is aangepast. Je hebt zo van die mensen die zich echt nergens voor schamen hè? Borsthaar, snorren (à la Hitler en à la Boma), een puntbaardje (mèt krul), neus en oorhaar, man man man. Ik vraag me af wat voor mensen zich daar nu mee bezighouden, alé, vast hetzelfde soort krapuul dat zich amuseerd met onzin zoals 'Sirius Lives' op de banken te schrijven. Dieven voor wie geen alcoholstift veilig is! Waar gaat het heen met de maatschappij? Is geen enkel beschaafd katholiek politicus meer veilig? Waar is het respect naartoe in de wereld?

Evy at 09:49

8comments

8 Comments

at 22 mei 2007 om 11:41 Blogger Sander Van der Maelen said...

Goed dat je de Sirius-freak er meteen in betrekt, anders moest ik het in deze comment nog doen. Godverdekkie, doe ik 't nu toch!

 
at 22 mei 2007 om 15:39 Blogger Linde said...

CD&V... Die verdienen ook niet beter dan een bekladde poster. En ik erger mij zo hard aan de papierverspilling die altijd gepaard gaat met verkiezingen! Vandaag stond Geert Lambert (die met zijn groen brilleke van sp.a-spirit) in mijn faculteit te flyeren. Ik heb vriendelijk geweigerd en gemeld dat verkiezingsdrukwerk uitdelen aan studenten papierverspilling is. Als ik iets over hem wil weten is er internet.
Ze zouden dat echt moeten verbieden he, verkiezingsdrukwerk!

 
at 23 mei 2007 om 05:23 Blogger Sander Van der Maelen said...

De Post steekt het nu tenminste al in een grote witte envelop - allemaal tezamen dus - om de postbodes wat te ontzien. Gelukkig maar.

 
at 23 mei 2007 om 05:58 Blogger Evy said...

Geen wonder dat ze in Gent geen tijd meer hebben om hun rondes te doen. Ze hebben het te druk met loodzware witte enveloppen rond te sturen.

 
at 23 mei 2007 om 09:51 Blogger Sander Van der Maelen said...

Ja, lach nog maar een beetje! Ik heb respect voor hun houding, maar op bijna 2 weken tijd maar 2 keer uw krant krijgen steekt ferm tegen.

 
at 23 mei 2007 om 09:52 Blogger Sander Van der Maelen said...

Je moet trouwens in de instellingen van je blog de tijd es juist instellen. Het is nu 18u54, en volgens dat klokje hieronder...? 09u54 ofzo...

 
at 23 mei 2007 om 09:54 Blogger Prince Igor said...

die sirius freak intrigeert mij.

overal kom ik het tegen.

en de vuile tsjeven verdienen niet beter.

 
at 29 mei 2007 om 12:18 Blogger Evy said...

Het schorriemorrie heeft de poster vervangen. Die Thomas komt hier trouwens uit de buurt.

Over de Sirius Freak heb ik al leuke reacties bijgeschreven gevonden. Maar het leukste blijft nog steeds die van Max: Sirius lives in hell.

 

Een reactie posten