Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

woensdag 22 augustus 2007

de persoon zonder leven, het bestaat nog mensen!

Muhahahahhaaaaaaaaaa, ek kom hier langs google en wa vinnek ier??? Een idiote
lelyke homo zyn blogje, looolzzzz. Keb zonet alles gelezeuh, mai weer een uur
van mijn leve verspilt! mai, wa n drama wa gy meemaakt. Tkomt ook nogal rottig
uit je strot he. Gwn de naam al Quantum Fashion, sooooow gay!! Egt, wie datter u
leuk vindt moet tog wel hoogstens BSO gedaan emmen of ergens mentaal
gehandicapt. "Prince Igor", da doe me denkeuh aan nen ezel. Ne lelyken ezel!
Gebt et wel hoog in uwen bol he. Prince, prince van het land der laaggeschoolden
en gebuisde lol, en van die vieze gays. Yech! Gy moe egt wel de grootste
onnozelaar vant net zijn, same me je vriendjeuhs. Dees blog moek egt es lateuh
zien aan mn vriendeuhn, die lacheuh zich een breuk!!! LOOOOL

G.J.

Een reactie op Domi zijn blog. Oké mensen, dit is gewoon heerlijk. De wondere wereld van internet. Anoniem iemand, die je niet kent, lekker gaan zitten uitschijten. Je hebt geen reden nodig hoor, ik bedoel, of ze nu homo zijn of ik weet niet wat. Je kraakt ze gewoon helemaal af en gaat dan kijken hoe ze reageren. Geloof me, als forum freak weet ik hoe heerlijk het is om iets te typen, te posten en dan te gaan zitten wachten tot iemand het leest en compleet gechoqueerd door wat jij zegt, niet meer weet wat zeggen, of beter gezegd typen. Een heerlijke wedstrijd. Wie kan de ander uiteindelijk op de kniën krijgen? Wie kent de meest vernietigende woorden, het definitieve argument? Het is een verslaving, geloof me. En het is zo heerlijk om te winnen, zo leuk om te weten dat jij beter bent, slimmer, gemener, gewoon beter.

Dus nou ja, waarom zouden we allemaal niet een paar mensen lekker googelen en dan eens lekker allemaal onze herexamen frustraties op hen afreageren (behalve de mensen die geen herexamens hebben natuurlijk, zij kunnen hun ongelofelijke vakantiestress dan afreageren of zo :p). Ik bedoel, het is toch gewoon mega cool? Je reageert gewoon onder 'anoniem' en kunt mensen lekker uitschijten en dan zien hoe ze gaan reageren en dan nog een beetje door schijten en zo. Waarom maken we er geen nieuwe internet rage van? Nou? Nou ik zal je zeggen waarom. Omdat wij een leven hebben.

Evy at 11:55

3comments

3 Comments

at 23 augustus 2007 om 04:47 Blogger test account said...

ik denk dat ik een speciaal onderdeel op mijn blog ga voorzien voor flame wars...
iedereen welkom!!
maar wees gewaarschuwd, mijn insultarium is onuitputtelijk, ik schrijf ze zelfs op rijm als het moet

 
at 23 augustus 2007 om 07:07 Blogger Evy said...

Je kunt niet op tegen mij, schat, geloof me!

Even voor iedereen die (net als ik) het woord niet begrijpt:

Je spreekt over een flame war wanneer twee of meer personen in een verhitte discussie het onderwerp volledig uit het oog verliezen en alleen nog maar elkaar direct aanvallen. Hier zit de rest natuurlijk niet op te wachten. Het haalt de kwaliteit en de sfeer op de forums omlaag.

 
at 23 augustus 2007 om 09:55 Blogger Prince Igor said...

forum flame wars zijn H-I-L-A-R-I-S-C-H

of gewoon op de blogs van u vrienden anoniem posten ^_^

even more fun !

 

Een reactie posten