Evy's fan-club

Les mechants faits détruisent les plus belles théories.

vrijdag 31 augustus 2007

boos op wz

Goed wel, op wizardzone heb je het 'spuug je gal' topic, als er iets tegenzit kun je daar gewoon dat even kwijt en Lonneke melde dit:


Er is een meisje bij mij op school en ze heeft leukemie. Ze had het ook al een
paar jaar geleden, maar het is afgelopen zomer weer teruggekomen.
Nu is de
kuur dus niet aangeslagen en kan ze geen beenmergtransplantatie krijgen en haar
overlevingskansen zijn nog maar minimaal.
Ze is eigelijk al bijna opgegeven,
en ik vind het echt zo oneerlijk gewoon. Ze is ook pas 13.

Nou ja wel, vind ik verschrikkelijk zielig, ik ken het meisje zelf natuurlijk niet, maar ik vond het erg voor Lonneke. Dus ik reageer:


Ik heb een meisje gekend dat ook Leukemie had, zij was zelfs nog jonger, maar
zij is erdoor gekomen. Punt is dat het om een kind van dertien gaat dus gaan de
dokters echt hun uiterste best doen :) Altijd blijven hopen hè schat, ze is nog
niet dood hè.

Oké wel, ik wou haar opbeuren! Ik wou gewoon vriendelijk doen, dan krijg ik te horen dat het een stomme opmerking is en wordt ik nog even aan de eed van Hippocrates herinnert door maar liefst twee verschillende mensen. Ik bedoel, dat is gewoon zagen om te zagen hè en dat is nou precies wat me al maanden ergert aan wz. Gewoon zeuren om te zeuren. Oké, in een andere context zou ik ze wel gelijk geven. Maar hey, mensen, dit is geen discussie hè, het gaat hier om een meisje dat echt met iets zit en ik probeerde gewoon haar een beetje op te vrolijken. En dan beginnen mensen te zagen over de eed van dokters en zo. Ik vind het niet alleen gewoon gemeen tegen mij, omdat ik gewoon aardig probeerde te zijn, maar ook tegenover haar. Lonneke zit met iets en dan gaan ze daar rond gaan beginnen zeuren ...

Ik haat het als mensen uw woorden gaan verdraaien naar iets slechts als jij het gewoon helemaal zo niet bedoeld. Zeker in deze context vind ik het gewoon zoeken naar iets om op te merken weet je wel?

Nou ja, ik voel me er mottig door en er was geen wz-lid on waar ik het even tegen kwijt kon.

Evy at 12:52

8comments

8 Comments

at 31 augustus 2007 om 13:09 Blogger Sander Van der Maelen said...

Ik ben WZ lid! Én je kon het kwijt bij mij! Én je hebt het ook gedaan! Ik voel mij gekrenkt in m'n eer :(

 
at 31 augustus 2007 om 13:28 Anonymous Anoniem said...

Hoe rot voor je, het is niet eerlijk !

 
at 31 augustus 2007 om 16:21 Blogger Prince Igor said...

pff, nu hoop ik dat de teef sterft

 
at 1 september 2007 om 04:53 Blogger Evy said...

Sande je bent alleen wz-lid omdat je je voor mij geregistreerd hebt!

Dominique, vind ik gemeen van je.

Verder, om op de hoogte te blijven van de discussie, er hebben zich nog een aantal mensen mee gemoeit die zo'n beetje hetzelfde zeiden als ik vond. En idd, dat het een probleem wordt op wz.

Thomas is dat scout-Thomas SVP-er?

 
at 1 september 2007 om 08:09 Blogger Jeroen said...

Mja, goed bedoeld, maar op internet met je nu eenmaal je woorden wikken en wegen, want ze worden nu eenmaal snel anders begrepen.:-) Maar ach, het is maar een forum.

 
at 7 september 2007 om 15:47 Blogger Prince Igor said...

is ze nu al dood ?

 
at 15 september 2007 om 13:29 Anonymous Anoniem said...

Zeg, wil je er dan ook eens bijposten dat ik die opmerking van jou kwetsend vond omdat door jouw opmerking het leek dat mijn opa die toen net het ziekenhuis was opgenomen minder medische aandacht zou verkrijgen?

Je had idd dat vrouwke kunnen opvrolijken ZONDER die zin van "ze is nog jong... blablabla BULLSHIT"

Evy doe niet eens zo verdomd hypocriet en geef alle feiten eens.

Mvg,
Jouk

 
at 1 januari 2008 om 12:28 Anonymous Anoniem said...

Hee evy, ken je me nog, Sneep van Wz, ghehe. Naja, dat is dus precies het punt, ik vind het een -hart-onder-de-riem-stekende tekst.
En dat sommige andere mensen dat dan gelijk weer relateren aan hun eigen prive leven is niet jouw schuld, maar zo word er wel een groter probleem van gemaakt. en inderdaad, Wz begint het zeur-der-zeur forum te worden, daarom kom ik er eigenlijk alleen nog maar om de verhalen te lezen.

Groeten,

 

Een reactie posten